Monday 2 October 2017

[怕核突免入] 露營屎尿屁 - camping poo poo story



去完 camping 肚柯好撚慘。

唔知係食得衰定食得太多又唔肯柯屎谷住左。
全程就係食食食,然後 naps.
早餐,nap, snacks, nap, lunch, snacks, nap, dinner, 又飲野又薯片又 dips 又燒綿花糖.
唔知係養豬定坐長途飛機,總之就係食同訓。

前晚半夜開始肚痛天氣好凍得三度,老公有半夜叫醒我約我一齊出去柯夜尿。

佢就容易啦,拉開營幕拉鍊,再拉開褲鏈隊支野出去就搞惦,人都唔洗出去。
我死唔肯出帳幕外面柯,寧願一直谷住個肚帳到朝早連褲鈕都扣唔上,
但可能因為要在樹林草叢柯💩,身體唔肯放,下午番屋企就開始狂瀉。

回程時老公哥哥開車,老公坐前排,我同哥哥的 BB 坐後座。

由於肚痛我唔小心放左個臭屁,收都收唔切,擔心屎都柯埋出黎。

兩秒後哥哥話 :"噢我諗我個仔又頼左屎,一陣要換片先。"

多謝 BB 幫我頂左。🙏🏻🙈👶



No comments:

Post a Comment