Wednesday 27 September 2017

[紋身人妻] 怕醜仔介紹番點解要拍短片先 - Self introduction in Fiji - 分享靈性、賺錢、快樂之迷



其實我好怕醜架唔習慢望鏡頭, 講野又快又唔清唔楚又粗口爛舌又怕負面留言。
不過實在有好多野想分享,要打破 comfort zone 拍短片先。
我相信宇宙,相信鬼神外星人也相信科學,相信吸引力法則,相信每個人有自己的使命。
幸福快樂財富健康係自己的選擇, 如果你唔夠幸福快樂財富健康係因為你唔相信你值得擁有。
希望認識志同道合朋友一齊交流靈性賺錢成長心得 ~~ <3
Peace & Love
Lowina


Donation please pretty please:
Bitcoin: 1LjQmusoXBLy7dM5dUxn1gxdzoPJWrBcCp
https://steemit.com/introduceyourself/@lowina/self-introduction-in-fiji

No comments:

Post a Comment